Nov 23, 2011

AMARAN : Super Proxy 1


Sebahagian dari pembongkaran rahsia penting permainan THH terhadap negara ini akan diterbitkan secara berperingkat untuk memudahkan para pembaca memahami secara mendalam bagaimana ia diputarkan ke dalam alam pemikiran rakyat negara ini terutamanya bangsa Melayu. Hasil dari beberapa sumber sahih dan yang paling penting ialah kerja kuat beberapa rakan, telah dapat menterjemahkan beberapa silangkata. Beberapa rahsia yang sengaja diselindungkan dari pengetahuan rakyat yang malang. 

Gabungan pengalaman mereka mencorakkan Iraq, Mesir, Libya dan Indonesia akan menjadikan mereka lebih pintar dalam permainan ini. Tambahan pula super PROXY ini ada dikalangan kita tanpa kita sedari, telah berjaya mengawal pemikiran dan menjadi mentor dalam kehidupan seharian. Ia seorang yang hebat dan amat disanjung sebagai wirawan, juga sebagai aktivis tersohor. Dunia kagum dengan kebolehannya mengawal keadaan.

Akibat dari usaha ini penulis telah menghadapi pelbagai kesukaran sejak dari awal pembabitan semasa membuat penyelidikan, analisa dan beberapa siri penyiasatan khusus. THH melalui proksinya amat berhati-hati malah segera mengambil langkah keselamatan untuk menghalang sebaik sahaja mengetahui rahsia ini akan dibongkar. Namun sepertimana fitrahnya, kebenaran tidak mungkin dapat disembunyikan selamanya.

Penulis telah mengambil keputusan untuk terus berusaha menyiarkan perancangan THH ini walaupun apa yang akan berlaku. Walaupun berada jauh di perantauan. Itu janji penulis.. Keadaan sudah menjadi semakin sukar ketika ini dan kemungkinan besar tidak terkawal bila segala perancangan mereka berjaya direalisasikan kelak.

Sebagai super proxy, manusia ini bukan calang-calang manusia. Dia boleh dianggap proksi yang paling hebat dan terbaik pernah dihasilkan di kalangan negara dunia ketiga. Sebahagian dari negara-negara dunia ketiga telahpun memasuki fasa yang menyedihkan, namun Malaysia masih belum dapat dijadikan mangsa. Usaha ke arah itu sedang berlangsung dengan cepat sekali.

Dari satu tragedi beralih ke tragedi berikutnya dalam masa yang sangat singkat seolah diatur mengikut "plan" strategik yang terancang rapi. Buah catur sedang bergerak. Semuanya berlegar di sekeliling proksi ini. Anda dan saya juga antara buah catur berkenaan. Perhatikan dengan teliti setiap desir angin, setiap alunan ombak dan setiap suatu yang berlegar disekeliling anda. Anda akan dapat rasakannya. Semua sedang di catur, kata editor Mistisfiles.


Corak Papan Catur adalah salah satu simbol mereka. Oleh itu fahamilah bahawa sememangnya merekalah pemain catur itu. Tiada menjadi halangan bagi mereka untuk memangsakan mana-mana buah catur terutamanya sang BIDAK dalam menjayakan niat mereka

Malaysia harus dikawal dan ditawan melalui proksi mereka, terutamanya orang Melayu. Proksi ada dikalangan semua bangsa di Malaysia, dalam kerajaan ataupun di luar kerajaan. Super PROXY ini amat istimewa. Mampu melepaskan diri walaupun dalam keadaan yang amat kritikal. Jarang sekali proksi lain yang mampu bergaya sepertinya.

Harus diingat, misi NED dalam mewujudkan huru-hara di beberapa buah negara di dunia adalah satu usaha yang serius. Ia adalah satu usaha untuk menjulang‘demokrasi baru’ melalui ‘politik baru’ dalam ‘dunia baru’. Malaysia juga sedang menuju ke arah kehancuran itu kerana proksi itu mempunyai perancangan yang lebih dahsyat pada masa akan datang.

Demokrasi, politik dan dunia yang serba bebas. Tidak lagi tertakluk kepada aturan tradisi terutamanya agama. Itulah maksud ungkapan magis "Dunia Tanpa Sempadan". Bebaskan diri dari kekangan peraturan dan hukum agama. Agama menjadi penghalang nombor satu. Penjuangan atas dasar Hak Asasi Manusia diberi keutamaan. Lihatlah perancangan Illuminati yang amat jelas menuju ke arah tersebut.

“Let them themselves pull the trigger.”

Mereka tidak peduli siapa yang mati atau dikorbankan. Mereka tidak kisah siapa yang akan menghadapi kesukaran hidup atau menderita. Kekacauan akan dicipta jika usaha secara diplomatik gagal diperoleh. Matlamat mendahuluhi cara.

Semua manusia tahu, kekacauan dalam sesebuah negara tidak akan menguntungkan sesiapa. Malangnya manusia dipacu sekencang mungkin untuk mengujudkan kekacauan demi memberi kesempatan untuk mencipta ruang kepada mereka mengambil kesempatan. Pelbagai janji manis dan slogan dialunkan. Berbagai isu diketengahkan. 
Kesan dari huru hara dan kekacauan ini amatlah menyedihkan malah kesan dalam tempoh yang panjang akibat kekacauan itu pula lebih merugikan. Apabila sesebuah negara menghadapi kekacauan atau huru hara, maka pertumpahan darah pastinya akan berlaku kerana setiap pihak mahu menjaga survival masing-masing. Itu adalah peraturan survival yang didasari kepentingan diri. Dalam konteks ini, proksi itu pula lebih mementingkan survival politiknya berbanding kecelaruan dan kesengsaraan rakyat jelata..

Untuk melihat proksi ini, kita harus melihat Soros, Cohen, Albright dan Wolfensohn kerana proksi itu berada di belakang mereka semua. Nama-nama itu sentiasa membayangi setiap tindak tanduk proksi Melayu itu. Apabila ada orang yang mahu menjahanamkan proksi itu, maka "musuh proksi" itu akan segera dihimpit para ejen Zionis dan sebilangannya pula terpaksa lari ke luar negara.

Siapakah proksi terbaik itu. Teka-teki ini akan terjawab dengan sendiri apabila semua pengikut yang amat memujanya mula menangis menyesali setiap perbuatan mereka dalam menjerumuskan negara sendiri ke tangan orang yang tidak sepatutnya.

Apabila timbul huru-hara akibat kedunguan pengikut taksub itu yang gagal berfikir dengan waras setelah pelbagai keterangan dan bukti datang daripada pelbagai sudut, saya (penulis) tidak akan teragak-agak untuk kembali ke medan juang bersama orang-orang yang memahami keadaan dan memerangi pengikut-pengikut taksub itu sekiranya mereka gagal memperbetulkan kesalahan mereka memperjuangkan sesuatu yang sia-sia untuk sang proksi itu. Semoga Allah memperkenan hajat ini dan mempermudahkannya, Amin.

0 komentar: