Bujang Senang

Bujang Senang

Nov 19, 2011

YAY! MALAYSIA MENANG LAGI! INDON MAKIN PANAS

Hari tu aku ada buat posting pasal Indon haram ni, ramai yang sokong tapi ada satu mamat kata jgn kurang ajar ngan Indon sebab dia org sana kot!
So kalau lu orang beranak sini punya, apa perasaan lu orang tengok bendera negara kita dibuat macam ni oleh satu bangsa yang datang cari makan kat negara kita?

Takkan nak puji kot? Mesti la kita marah kan? Cuba kita buat bendera Indon macam ni?
Sial punya Indon! Ptuiihhh!

0 komentar: