Apr 28, 2012

Propaganda Cyber Trooper Pakatan Rakyat TERKENA....

korang tengok sokit gambar ni.. hehe.. mereka kata kl dah dialutkan dengan juak-jauk pejuang ambiga.. hehe.. kerana konon nak panaskan hati orang bn la kononnya... mereka membuat baik punya bebal dengan mengeshare ini gambar... hehekorang pikir logiklah... mana leh masuk dalam padang dataran tu.. hehe.. aje sengal... dan mereka tengah gelak besar sekarang... aku... erms lek beb... kalau dalam 50,000 ye kot... alah ceramah mereka pun leh mereka kumpul macam tu di kelantan.. kedah.. so kita rilek cool down..
dan korang tengok pulak pdrm punya video kat bawah ni.. masanya kul berapa.. mana boleh masuk dataran.. hahahahahahaah... adeh.. kamon juak-juak... agak-agak le nak sedapkan tetek ambiga tu kekeke.. pui
ps: ala.. ok la berkumpul macam tu.. kira demokrasi lah namanya... so lu pikirlah sendiri... hehe

0 komentar: