Apr 27, 2012

Remaja melayu kantoi beromen di tempat awam...


Apa nak jadi remaja melayu sekarang ni...? Berani betul buat benda-benda tak senonoh ditempat awam.. Secara live pulak tu.. 

Nasib baik gua tak ada kat situ.., kalau tak, confirm gua kasi budak jantan gatal tu cium lantai secukup rasa..

Yang si pompuan pun satu hal.., boleh je biar budak jantan tu sesuka hati menyondol secara berleluasa..

Dah tak ada sifat malu dalam diri minah tu agaknya?

Perkara-perkara macam ni lah yang menyumbang kepada gejala pembuangan bayi.. Kalau kat tempat terbuka pun sanggup dorang beromen macam tu.., cuba bayangkan di tempat yang tersembunyi..

Buat malu mak bapak saja lahh!!!




0 komentar: