Apr 19, 2012

TANDA WANITA INGIN SEKS


detail berita

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V




DOKTOR GIGI ITU MENAKUTKAN




        Klinik gigi, satu tempat yang susah sangat orang nak pergi. Aku pun tak tau kenapa, dari budak kecik hingga yang dah tua bangka sama je. kehkehkehkeh.

        Sekarang nie kwn aku tengah dok menahan kesakitan sebab giginya sakit. Seingat aku dah lama gila benda ni, dia beli ubat je kat farmasi. Memang la tak sakit nanti tapi bukannya baik, lambat laun datang lagi sakit dia tu. Puas bini dia dok membebel suruh pergi klinik, tapi kwn aku buat dono je. kehkehkeh.





          Entahlah, aku pun tak paham apa yang di takutnya sangat tu. Sanggup dia tahan sakit dia tu. Dan aku pun pernah rasa sakit dia, memang sengsara, siap denyut-denyut kepala yang tak tahan tu. Kadang-kadang teringin aku nak gelak bahankan kwn aku tu...





          Tapi aku tak beranilah, sebab tengok muka dia pun aku gerun. Muka ketat tensen gila tahap kelat sepanjang tahun. Gila kalau aku gelakkan dia mau aku kena penampar ngan dia. Maklumlah orang tengah sakit lagi cepat naik hangin... tak berani aku. Kang tak pepasal....





         Kalau dia tak belasah aku pun maunya orang lain yang belasah. Sudah tentu bini dia. Dia memang tak suka kalau laki dia tengah sakit ke tensen ke kena kacau. Maklumlah pasangan garang yang romantis gitu. wekkkk!! geli aku....





         kehkehkeh. Entah ah nak aku bagi nasihat, dia kwn aku dah sah-sah lagi tua dari aku. Nak tegur serba salah. Tapi apa kebenda dah besar panjang takut nak pergi klinik. kehkehkeh. Tah hapa hapa tah kwn aku tu.... huhuhu...





          Kehkehkeh. Ak ah... sebenarnya aku cakap je lebih, macam bagus, tapi aku pun sama gak macam abang aku tu. wakakakakaka. Padahal bukan tak pernah pergi klinik gigi tu, dah berkali-kali dah. Tapi tetap... hmmmm.... Tapi walau apa pun....






p/s bujang senang : entri malas nak lukis, dan lagi tepat tak sempat nak lukis-lukis. Jadi aku recycle je gambao-gambo yang dah ada. kehkehkehkeh. 

0 komentar: