May 8, 2012

WOW!!! GAMBAR NEELOFA PAKAI BAJU TIDUR!!!



Kalau dah cantik, pakai apa pun orang akan kata dia cantik jugak. Jadi tak heran la kalau Si Neelofa ni kelihatan menarik walau apa pun yang dia pakai.

Tengok gambar dia pakai baju tidur ni, agak - agak korang, dia pakai make up tak? Kot kalau dia pakai make up jugak, tak tau la. Hehehe...

Tapi, gambar dibawah ni memang sah dia tak pakai make up sebab gambar dia masa kecik. Budak kecik dulu tak reti pakai make up ni. Budak kecik sekarang je yang pandai.

comel gak time kecik2 dulu

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Ini ada satu kes yang  Semut dengar baru - baru ini dari beberapa orang rakan di Pejabat Agama Islam. Ianya berlaku apabila satu serbuan dilakukan di tempat rekriasi.

Tempat - tempat macam ni, biasanya menjadi tarikan kepada orang - orang muda itu memadu kasih. Nak pulak dimalam - malam hari.

Ada satu pasangan tu ditahan dan disoal siasat bagi mendapatkan latar belakang mereka. Kata mereka masih menunut di Universiti.

Kebetulan sekarang tengah cuti semester, maka mereka mengambil peluang untuk bertemu dan 'bersantai' bersama di tempat rekriasi ni.

Umur mereka dalam lingkungan 20-an. Yang lelaki, boleh tahan la muka dia. Yang pompuan pulak memakai tudung. Tak pasti la tudung labuh ke tidak.

Kedua - duanya berasal dari tempat yang sama. Tapi, masing - masing melanjutkan pelajaran di Universiti yang berlainan.

Jadi memang patut sangat la diorang ni bertemu dan berjumpa 6 bulan sekali ketika cuti semester. Maklum la, cinta pandang pertama. Sejak dari sekolah lagi katanya.

Bila ditanya, adakah mereka tidak tahu yang ianya haram berdua - duaan ditempat yang sunyi dan tidak nampak dek orang ni? Jawapan yang diberikan dek budak lelaki tu mudah:

"Saya mengikut PKR. Mereka memperjuangkan Hak Asasi Rakyat dan memberikan Kebebasan Rakyat untuk melakukan apa sahaja semahu mereka," kata budak tu tadi.

Selesai menceritakan kisah tersebut, Semut hanya mampu tersenyum seorang diri sambil memikirkan, bala apa yang bakal menimpa anak - anak kita dimasa depan?

Adakah ini yang diperjuangkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu selama hari ini? Adakah Si Ketua Penipu tu nak menanggung dosa anak - anak ini dikemudian hari? Korang fikir la sendiri!!!

0 komentar: