Pengikut

15 Jul 2012

Exklusif: Pendedahn Blog Abu Nawas Siri 1



KEPADA YANG BERKENAAN SILA LAPORKAN PERKARA INI KEPADA POLIS DAN SAMAN ABU NAWAS JIKA ANDA MENGATAKAN INI ADALAH PERKARA FITNAH. MENGAPA PERLU TAKUT KALAU BENAR TIDAK BERSALAH DAN INI ADALAH FITNAH.

Abu nawas pernah siarkan mengenai seorang Ustaz yang juga seorang AJK PASTI Pulau Pinang. baca sini : SIRI PENDEDAHAN BAHAGIAN PERTAMA - SIAPA WANITA INI
dan
SIAPA TUTY SADINAR KAKI SEMBANG LUCAH DI FACEBOOK - PENDEDAHAN BAHAGIAN KE 2

Gambarnya dan AJK Pasti Penang di bawah ini :
Hari ini abu Nawas nah dedahkan bukti yang Ustaz Pasti penang ini telah menyamar sebagai seorang wanita yang bernama Tuty Sadinar kerana mahu bersembang lucah dengan perempuan. FB penyamarannya sebagai wanita yang bernama Tuty sadinar di bawah ini :-
Cuba baca mesej ustaz ini di kepada seorang wanita di sini :Ustaz yang juga AJK pasti P.Pinang ini mula mengunakan identiti dan FBnya yang sebenar dan mula membuat pengakuan bahawa selama ini dia menyamar sebagai wanita yang bernama Tuty Sadinar dan membahasakan diri sebagai kakak.

Lihat pula pengakuan gadis tersebut yang cuba meneka bahawa ustaz Pasti P.Pinang ini adalah Tuty sadinar yang beliau kenal selama ini.

Lihat pula mesej di bawah ini AJK pasti P.Pinang ini juga bukan saja mengaku beliau menyamar tetapi dia juga telah mengencing duit perempuan itu:
Sekali lagi AJK Pasti P.Pinang ini mengaku dia adalah Tuty sadinar sebelum itu. Memang dasar kaki pembohong bila dia mengaku pernah menjadi seorang engineer. Malaon ni adalah penganggur tegar sejak dari dulu lagi.

Dan lihat juga sekali lagi si perempuan telah mengaku amat malu kerana selama ini Tuty sadinar yang di anggapnya seorang perempuan adalah seorang lelaki iaitu AJK Pasti P.Pinang yang bernama Mohd zan. Maunya tidak malu bila segala hal dalam kain orang perempuan di ceritakan kepada malaon yang menyamar jadi perempuan ini.

Bukan itu saja, malaon ini juga telah menipu perempuan tersebut apabila tidak membayar buku yang di tempahnya kepada perempaun itu tapi berlagar sombong dengan menawarkan bantuan kewangan kepada perempuan tersebut.

Kisah kencing AJK pasti P.Pinang ini boleh di baca juga di sini USTAZ LARIKAN DUIT BUDAK PASTI DI BUKIT MERTAJAM

Cuba baca mesej yang seterusnya
Sekali lagi si perempuan menyatakan bahawa dia terasa malu bila mengetahui yang Tuty sadinar itu ialah AJK pasti P.Pinang ini dan malaoan ni meminta perkara itu di rahsiakan. Lagi satu cuba baca mesej si perempuan itu yang mengharapkan wang yang di kencing oleh malaon ni.

Mesej seterusnya : -Lihat bagaimana Malaon ini mengaku sbelum ini dia memang dah biasa sembang bab bab sulit sama ada dengan orang kawin tau pun belum.

Perengan bawah sekali malaon ni cuba mengayat perempuan ini dengan wang ringgit seolah olah dia usahawan yang besar.

Mesej lagi :
Nak bawak perempuan ni pi makan angin. Apa hubungan dia dengan perempuan tu? Syok sendiri atau punya niat yang tidak elok. Di kepala serban besar tapi di hati penuh dengan niat membuat maksiat.

Temberangnya lagi pada perempuan itu: turun KL buat bisnes. Bisnes apa? malaon ni menganggur sejak azali..

Perengan bawah sekali no talipon Malaon ni. Sila hubungi malaon ni tanda anda menyokongnya.
Ini pula no talipon perempuan tu... dah mula nakmasuk jerat malaon ni..sila semak di Celcom apakah ini no fitnah atau benar dengan nama pemiliknya.

Wah dah dapat projek RM70ribu. Betulkah? baguslah jika betul tapi tak kan dia lupa nak bayar duit yang dia kencing RM2ribu lebih pada Pak Nayan, pada Kak salmah mertua kepada guru pasti yang dia tergila gila itu, pada Jimmy, pada Mat alip dan pada sesiapa lagi yang tidak kita ketahui.

lihat lagi mesejnya, selepas tunjuk kaya pada wanita ini dia nak bawak pi luar negeri pulak. Apa tujuannya? Kalau tujuannya baik sekali pun apakah boleh membawa anak dara orang ke sana kesini?

Mesej manja dengan guru Pasti kawasan Permatang Pauh.


Diatas pula ialah mesej melaon ni dengan seorang guru Pasti cawangan Kg Guar Jering Permatang Pauh. Cuba lihat melaon ni tanya mengapa sms nya tak berjawab. Ini bermaksud malaon ni sentiasa bersms dengan guru Pasti yang beranak 5 dan istri orang ini.

Perengan terakhir malaon ni mengakhiri mesejnya dengan ucapan SAYANG dan LOVE U. Apa maksudnya. Apakah dia tak tahu yang guru Pasti ni sudah berumahtangga. Beginikah perangai seorang AJK Pasti berurusan dengan guru pasti.
Lihat lagi mesej di atas.Bermesej dengan isteri orang jam 2.30 pagi. Bukan itu saja si malaon ini siap berindu rinduan dan mungkin kerana malaon ni tahu si suami kepada guru Pasti tersebut tiada di rumah malaon ni minta untuk call. Untuk apa call isteri orang jam 2.30 pagi?

Siapa Jaafar Harun? Jaafar Harun ialah pengerusi Pasti tempat guru ini bekerja. Kenapa namanya di sangkutkan di sini? Scan apa? Apa yang best scan guru ini? Apa maksud macam macam ada? Bukankah malaon ini berniat untuk berlucah dengan isteri orang jam 2.30 pagi.

Rahsia di curah kepada kawan baiknya:

Siapakah Rodiah? Rodiah adalah guru pasti yang pernah mengajar di pasti Kampung Tok Panjang iaitu adik kepada Guru Pasti yang bernama Azizah yang juga isteri orang yang Malaon ini tergila gilakan.

Cuba lihat balasan mesej kawannya "Sikit sikit benda itu" maksudnya malaun ini sebenarnya menghadapi masalah sexs yang teruk kerana dalam usia 41 tahun masih belum berkahwin.

Siapa pula cikgu Nab? Cikgu Nab ialah kakak kepada Rodiah dan Azizah. Dan lihat lagi kenyataannya mengatakan dia sangat rapay dengan Azizah sehingga si adiknya Rodiah tak layan lagi.

Apa maksud rapat? Apakah dia tak tahu si Azizah ini sudah berkahwin dan punya anak dan suami. Mengapa masih tergila gilakan isteri orang. apa tujuan malaon ini menganggu isteri orang?

Baca kisah Azizah di SINI

Siapakah sebenarnya Tuty?

Mesej dia bawah ini memberi jawpan siapakah Tuty :-
Rupanya Tuty ialah perempuan idaman malaon ini ketika berlajar dulu. Dia mengunakan nama Tuty untuk menyamar sebagai perempuan tetapi gambar yang di gunakan tersebut bukanlah gambar Tuty yang sebenar.

Baca mesej di atas dan lihat kawannya sendiri terkejut bila si Malaon ini masih tergila gilakan peempuan yang bernama Tuty. sila hubungi talian kawannnya untuk mengesahan bahawa ini adalah mesej dari Malaon yg bernama Mat zan.

Malaon ini cakapnya besar tapi pembohong.

Lihat mesej di atas. Apa maksud tengah drive? Bila masa malaon ni pakai kereta? Malaon ini penganggur sejak dulu lagi. Kerja pemalas. Dia kata dia seorang bekas ingeneer, Bila dia jadi ingineer? Dia kata dia selalu turun KL urusan bisnes. Bisnes apa?

Beginikan sifat orang yang minta dirinya dipanggil ustaz. Pembohong dan cakap besar.

Mengapa abu Nawas cerita semua ini kepada Umum?

Sebelum Abu Nawas terbitkan semua cerita tentang AJK pasti Negeri ini, Abu Nawas terlebih dahulu maklumkan kepada beberapa orang pemimpin Pas tetapi tidak ada sebarang tindakan untuk menyiasat perkara ini malah jika ini adalah fitnah mengapa tidak diambil tindakan kepada pembuat fitnah?

Bila Abu Nawas siarkan mesej2 Malaon ini beberapa bulan lalu, guru pasti yang benama Junaidah terus call abu Nawas merayu agar jangan di siarkan namanya. Kemudian pengarah pasti negeri pula call abu Nawas meminta agar perkara ini jangan di siarkan lagi kerana beliau akan membuat siasatan.

Abu Nawas masih menyimpan semua sms guru Pasti dan Pengarah pasti tersebut.

Namun mereka mungkir janji. siasatan hanya di sebelah pihak saja. Oleh itu Abu Nawas juga terpaksa melangari janji yang dibuat dan perkara ini abu Nawas siarkan di dalam blog ini.

Keduanya Abu Nawas mahu orang Pas tahu malaon ini akan buat apa saja untuk hajatnya yang gila perempuan. Malaon ini masuk tarekat kerana gilakan perempaun sehingga telah di singkir dari kumpulan tarekat tersebut bila Tok guru tarekat tahu kejahatannya itu.

Kemudian malaon ini masuk pasti kerana merasakan dalam pasti ada ramai guru. Apatah lagi sudah sekian lama tergila gilakan guru Pasti yang bernama Azizah dan Junaidah.

Cemerlangkah anak2 pasti ini dewasa nanti jika perangai ustaz mereka di jadikan ikutan?

Apa harapan guru pasti kepada malaon ini dan apa pula harapan malaon ini kepada guru2 pasti?
Mungkin pihak Pasti perlu selesaikan masalah malaon ni yg nak sangat berkawin. Kalau tak ada adik ceraikanlah isteri untuk malaon ini kawin.
Catat Ulasan

Mengkritik Dan Dikritik

Tranformasi Maklumat Anda

Utk Derma Kepada Kami, Klik 1 Kali Iklan Di Bawah Ini Tuan-Tuan, Puan-Puan...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Live Traffic Feed

Kehadiran Pengunjung