Bujang Senang

Bujang Senang

Aug 29, 2012

DAN CALON - CALONNYA IALAH...


KREDIT BUAT BLOGGER SEMUT HITAM....


Rentetan dari berita yang disiarkan semalam, banyak panggilan telefon dan sms yang diterima menanyakan siapa pemimpin Pembangkang yang 'Sumbang' tu.

Tak kurang jugak email yang diterima. Semut pun belum dapat kepastian siapa dia. Tapi, semestinya dia dari kalangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Itu yang pasti.

Kalau nak ikut logik, mana pulak ada pemimpin BN yang nak bertanding menentang Barisan Nasional sendiri melainkan dia jadi calon Bebas.

Namun kemungkinan itu masih ada sebab di Jerantut, ada satu calon Bebas yang bertanding sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Tetapi, disebabkan ramai yang bertanya, Semut pun gatal tangan dan mula meng'Google'kan diri mencari senarai calon yang bertanding dalam PRU tahun ni.

Dibawah ni merupakan senarai dan keputusan Pilihan Raya Umum ke 12 bagi kawasan P81. Agak - agak korang, siapa la diantara mereka ni yang dimaksudkan semalam ye? Korang fikir la sendiri!!!

0 komentar: