Bujang Senang

Bujang Senang

Aug 2, 2012

PANAS!!! Video aksi terlampau dari seorang remaja perempuan..


Sebelum apa-apa.., gua nak kasi warning dulu yee.. Apa yang korang bakal saksikan dalam video kat bawah ni adalah aksi yang memang terlampau..

Aksi terlampau remaja pompuan dalam video dibawah ni memang tak mampu ditafsirkan oleh akal waras.. Apa yang beliau buat tu, ditahap luar batas norma budaya kita..

So.., diharap korang semua dapat berlapang dada sebelum dan selepas menonton video yang lagi panas dari aksi mengentot chinadoll oleh seorang pemimpin Pakatan..

Sebarang kemungkinan yang berlaku selepas korang tengok video ni, gua tak bertanggung jawab beb.. Korang tanggung lah sendiri akibatnya yee..

Jangan kata gua tak kasi warning... Memang terlampau bebb... Huhuuhuhuhu..

0 komentar: