Pengikut

2 Nov 2012

[18SXX] Gambar Awek BERTUDUNG tayang payudara pada umum..


Jangan terkejut beb bila zaman sekarang ni ada 'awek' melayu yang bertudung,  tapi selamba je dedah sini sana..

Bukan setakat pakai ketat dan sendat sampai terjojol bijik mata jantan-jantan kabaret yang melihat.., tapi sekarang dah ada yang berani dedahkan nenen ditempat awam..

Kalau kita tengok, saban hari ada je terpapar pelbagai masalah keruntuhan moral dikalangan generasi muda melayu.. Baik di media konvesional, ataupun di media baru..

Keruntuhan akhlak ni nampaknya macam tak berpenghujung.. Buang anak, hubungan luar nikah, hinggalah ke pemakaian yang mendedahkan aurat.. Semuanya melanda anak muda kita..

So nak salahkan sapa beb kalau benda-benda macam ni terjadi..? Nak salahkan ibubapa? Nak salahkan Perdana Menteri dan isteri beliau? Atau nak salahkan artis?

Ataupun.., kita salahkan je tuan empunya badan.. Sapa suruh berpakaian seksi ye tak? Tambah-tambah pulak yang suka dedahkan nenen di tempat awam macam dibawah ni...

Korang tak percaya?? Gua nasihatkan korang supaya bersedia dengan tisu masing-masing.. Confirm berdarah hidung beb...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

V


Catat Ulasan

Mengkritik Dan Dikritik

Tranformasi Maklumat Anda

Utk Derma Kepada Kami, Klik 1 Kali Iklan Di Bawah Ini Tuan-Tuan, Puan-Puan...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Live Traffic Feed

Kehadiran Pengunjung