Bujang Senang

Bujang Senang

30 Apr 2020

TEKUN Nasional Kemas Kini Cara Permohonan Dalam Talian - Wan Junaidi

_Assalamualaikum WBT_

𝕾𝖆𝖑𝖆𝖒 𝕽𝖆𝖒𝖆𝖉𝖍𝖆𝖓 𝕭𝖚𝖆𝖙 𝖀𝖒𝖆𝖙 𝕴𝖘𝖑𝖆𝖒 𝕯𝖎 𝕸𝖆𝖑𝖆𝖞𝖘𝖎𝖆

_Saya berharap pasca Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) nanti usahawan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) dan Mikro dapat meneroka model perniagaan baharu yang sesuai dengan norma baharu (new norm) dunia._

Mereka yang masih dalam cara kovensional perlu mempertimbangkan sistem pembayaran tanpa tunai  (cashless) dan pemasaran dalam talian sebagai budaya niaga baharu. 

Usahawan runcit dan makanan juga perlu mengubah cara niaga mereka ke arah mesra teknologi dan mengurangkan interaksi bersemuka. Jika tidak secara menyeluruh pun ia harus ada sebagai pelan kontigensi andai situasi seperti ini berlaku lagi. 

Sekiranya ada usahawan yang memerlukan bantuan dan khidmat nasihat, kami di Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi sedia memberikan pandangan dan bimbingan melalui agensi-agensi yang berkaitan seperti TEKUN Nasional, SME Bank, Bank Rakyat, SMe Corp dan latihan usahawan melalui INSKEN.

_Untuk rekod, mulai  pada 16 April lalu TEKUN Nasional telah memperkemaskan cara permohonan dalam talian untuk Skim Pembiayaan Pemulihan (CBRM). Kini anda hanya hanya perlu mengisi borang di pautan  http://fas.tekun.gov.my/cbrm/ sahaja._

_SMe Corp :-_
http://www.smecorp.gov.my/index.php/en/slides/4085-daftar-dan-sahkan-status-pks-perniagaan-anda

*_FB : Dato Sri Dr Haji Wan Junaidi Bin Tuanku Jaafar_*
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2637062429875619&id=2140159596232574

1 komentar:

nenisyahir@gmail.com berkata...

Instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
Twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
Kontak Aplikasi pinjaman besar

E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm