Bujang Senang

Bujang Senang

21 Feb 2016

Serangan pemusnah kerajaan.

Apa yang diketahui semenjak dua menjak ini serangan terhadap institusi berkaitan Islam bukan mempersoalkan kresdibiliti institusi terbabit. Serangan tersebut ingin memusnahkan pentadbiran kerajaan yang begitu kukuh selama ini.

Kerakusan pihak pembangkang ingin berkuasa di Malaysia menyebabkan mereka mengguna saluran yang tidak sepatutnya sehingga sanggup mempergunakkan orang Islam meruntuhkan institusi berkaitan Islam dan kerajaan.

Fitnah semakin berleluasa menyebabkan orang Islam sendiri tidak yakin dengan institusi Islam. Lihat bagaimana orang Islam mempercayai bahawa Tabung Haji berisiko hinggakan ramai pencarum mengeluarkan simpanan mereka selama ini. Begitu mudah orang Islam mempercayai fitnah tersebut tanpa mengkaji selidik terlebih dahulu.

Terbukti pembangkang sudah gagal menyerang institusi Islam seperti Tabung Haji apabila TH mengumumkan dividen dan bonus kepada pencarum. Pembangkang tidak akan berhenti setakat itu sahaja kerana diketahui akan tetap meruntuhkan institusi Islam.dan mengaitkan perkara tersebut dengan kerajaan. Selagi kerajaan hari ini masih berdiri selagi itu mereka mencari jalan untuk meruntuh kerajaan dan menguasai Malaysia.

Pengajaran untuk rakyat Malaysia sudah berlaku dan rakyat harus mengambil sikap berhati-hati dengan kenyataan palsu daripada pembangkang. Tidak mustahil KWSP, Jabatan Agama Islam dan sebagainya akan menjadi mangsa selepas ini. Ikhtibar daripada TH perlu di ambil kira oleh rakyat bahawa fitnah akan merugikan rakyat sendiri.

0 komentar: