Bujang Senang

Bujang Senang

16 Jun 2016

JANGAN PANDANG SEBELAH MATA BUDAK PENGANGKAT BEG - RIZAL MANSOR

Sejak semalam pihak media menghubungi saya meminta saya mengulas berhubung panggilan Rafizi terhadap saya sebagai budak pengangkat beg.

Saya sedar siapa diri saya. Malah sebelum Rafizi panggil saya budak pengangkat beg, saya sendiri lebih awal mengaku di depan media di Kuala Kangsar semalam bahawa saya hanya insan kerdil.

Tapi dari satu sudut saya amat berbangga kerana budak pengangkat beg seperti saya ditakuti Rafizi hinggakan hendak mendengar sidang media Rafizi pun tidak dibenarkan. Bertindaklah seperi anak jantan wahai saudara Rafizi, bukannya bertindak seperti anak ikan.

Sedikit pesanan saya kepada Rafizi, jangan pandang enteng kepada seorang pengangkat beg, kerana sejarah telah membuktikan seorang pembancuh kopi boleh menghantar ketua anda ke penjara.

Sekian
Rizal Mansor
16.06.16

0 komentar: