Bujang Senang

Bujang Senang

31 Mei 2016

SYED ROSLI HARUS CHECK!!!! SIUMAN LAGI KAH TIDAK?





Siapa sangkaaaaa....fitrah seorang manusia yang normal tidak akan sanggup mendoakan seorang balu yang baru kehilangan suami sebegini .
 'Apa tiada pemimpin lain di Kuala Kangsar...semuan nya bodoh belaka hingga sanggup ambil janda mati laki untuk calon..tak puas keturunan kau mensakau ke?...Pukimak kau Masura,'...

Beliau juga sanggup mempertaruhkan nyawanya dengan berkata di salah satu status yang lain..Ya Allah Ya Tuhanku..Sekali lagi aku mengangkat tanganku ke langit berdoa agar kamu turunkan malapetaka yang besar kepada janda Mastura dan keluarganya...nyawapun aku sanggup pertaruhkan Ya Allah .cabutlah nyawaku jika kamu boleh turunkan malapetaka besar kepada janda Mastura dan anak-anaknya,'

Di mana hilang perasaan kemanusiaannya???? Harusnya orang macam ni dilapor saja ke  hospital Tanjung Rambutan ..biar dia lalui proses pemeriksaan otak samada masih siuman atau tidak.?

TAK SUDAH-SUDAH DIA NI -dulu 2013 tanding jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia tapi ,kalah.Sekarang Syed Rosli Harman nak kacau pula PRK K.Kangsar. Patut orang macam ni di pecat saja dari UMNO....atau dia nak bertanding calon bebas kotttttt????

0 komentar: