Bujang Senang

Bujang Senang

9 Okt 2016

PANAS!!!!! PUTERI UMNO DIHINA WARGA EMAS



MEMANG melampau tindakan seorang seorang warga emas yang sering mengkritik kerajaan serba serbi tak kena telah menuduh seorang Puteri Umno serta beberapa orang wanita lagi sebagai Pegawai Perhubungan Pelanggan(GRO). Beliau sering memuatnaik status yang mengkritik kerajaan di media sosial. Apa sahaja langkah kerajaan tetap salah di mata beliau.
Beliau telah memfitnah seorang Exco Puteri Umno sebagai GRO yang boleh di langgan dan dibayar secara harian telah mendorong mangsa tersebut membuat satu laporan polis.
Walaupun warga emas ini telah memadam status menghina serta memfitnah Exco tersebut dari laman facebook miliknya, salinan asal status telah menjadi viral di laman media sosial dan ini bakal menjadi bukti kukuh atas kesalahan jenayah siber tersebut.
Sekeping foto Exco Puteri turut diletak di ruangan komen bagi meyakinkan pembaca yang melayari garismasa di facebook beliau. Tuduhan berat ini sebenarnya menghina kedudukan Exco tersebut yang telah bersuami dan sewajarnya tindakan tegas perlu diambil terhadap beliau.
Benarkah semua Exco Puteri Umno bekerja sebagai GRO sebagaimana dakwaan penyokong pembangkang ini? Suruhanjaya Komunikasi dan MultiMedia (SKMM) sewajarnya memandang berat tuduhan serta pelbagai fitnah yang telah Zaharin lemparkan bukan sahaja kepada individu tertentu malah Perdana Menteri serta isteri juga turut tidak terlepas dari fitnah beliau.
Lelaki ini turut menuduh seorang lagi wanita yang mempunyai suami sebagai GRO yang boleh di hubungi melalui individu yang beliau tuduh sebagai ‘Boss’ kepada wanita tersebut.
Menurut sumber, beliau menyerang pemain media sosial dengan tujuan untuk mencari ‘dana’ bagi membiayai satu kes saman di Mahkamah yang sedang beliau hadapi.
Pergerakan Puteri Umno Malaysia seharusnya memandang serius fitnah terhadap salah seorang Exco kerana tuduhan beliau menggambarkan keseluruhan Puteri Umno boleh di bayar bagi mendapat khidmat seks. Ketua Puteri Umno juga perlu mendesak lelaki ini untuk membuktikan tuduhan beliau yang secara tidak langsung menghina seluruh ahli Puteri Umno Malaysia.
  • PRU14.tv

0 komentar: