Bujang Senang

Bujang Senang

19 Jul 2016

BILA EMAK TAKNAK,BAPA ROGOL DUA ANAK PEREMPUAN


Seorang buruh binaan di tahan pihak polis kerana merogol dua anak perempuannya yang masih berumur 12 dan 17 tahun kerana isterinya selalu menolak bila di ajak mengadakan hubungan intim.

Pertama kali dia merogol anak perempuannya yang berumur 17 tahun empat bulan yang lalu dan anak perempuannya yang berumur 12 tahun tidak lama selepas itu ketika isterinya tiada di rumah.

'Saya pernah berkata kepada isteri saya bahawa pasangan yang sudah nikah halal untuk bersetubuh, mengapa pula kita tidak melakukannya,;ujarnya kepada pihak polis apabila di tanya mengapa isterinya sering menolak untuk berhubungan intim dengannya.

Namun beliau mengaku hanya merogol kedua anaknya seorang  hanya sekali .Kejadian itu terbongkar bila salah anaknya yang berusia 12 tahun mengadu sakit bahagian kemaluannya kepada gurunya di sekolah.Guru tersebut telah memanggil isterinya dan membuat laporan polis setelah itu.

Selama di balai polis ibu mangsa terus menangis dan enggan berbicara dengan pelaku.Bila di tanya mengapa beliau enggan mengadakan hubungan intim dengan pelaku , beliau berkata ini kerana pelaku selalu meminta seks yang aneh dan pelik dan selain itu beliau tidak memperlakukannya dengan 'romantis'.

0 komentar: